پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

دکتر محسن بهمنی کشکولی

۱۱۰ بازديد

دکتر محسن بهمنی کشکولی
معرفی دکتر محسن بهمنی کشکولی

برای انجام هر عمل، یکی از مهم‌ترین عواملی که تمام انسان‌ها در نظر می‌گیرند انتخاب پزشک مناسب است. شما هم اگر تصمیم به انجام عمل بلفاروپلاستی گرفته‌اید و در مورد پزشکان و متخصصین این عمل جراحی تحقیق کرده باشید، به طور حتم نام دکتر محسن بهمنی کشکولی را یا دیده و یا شنیده‌اید. پروفسور محسن بهمنی کشکولی از برجسته‌ترین جراحان بلفاروپلاستی ایران می‌باشند که در این مقاله به بررسی ایشان می‌پردازیم.

دکتر کشکولی فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم خود را از دانشگاه انگلستان اخذ کرده‌اند. همچنین ایشان موسس رشته مستقل دوره فوق تخصص پلاستیک و ترمیمی چشم در ایران نیز هستند و علاوه بر پست جانشین دبیرکل انجمن چشم‌پزشکی خاورمیانه و آفریقا، عضو و داور چندین ژورنال معتبر بین‌المللی نیز هستند. موارد گفته شده تنها بخشی از رزومه پربار پروفسور کشکولی هستند.

دکتر محسن بهمنی کشکولی، رتبه چندم بلفاروپلاستی ایران؟

بعد از تصمیم به انجام عمل بلفاروپلاستی و تحقیق در مورد پزشکان این رشته و همچنین آشنایی با دکتر بهمنی کشکولی، اولین سوالی که برایتان پیش می‌آید این است که معتبرترین و به اصطلاح رتبه اول جراحان بلفاروپلاستی ایران چه شخصی است؟ بعد از مطالعه در مورد رزومه و سوابق پروفسور محسن بهمنی کشکولی، تا حدود زیادی جواب این سوال را می‌یابید. باید بدانید که با وجود اینکه ایشان همیشه در سفر هستند و وقت گرفتن از پروفسور به راحتی امکان‌پذیر نیست، باز هم تعداد عمل های ایشان از بقیه پزشکان بیشتر است. همچنین تصاویری که از عمل‌های ایشان منتشر شده‌اند نشان از کیفیت بالای دکتر است. با تمام این دلایل، بی‍راه نیست اگر بگوییم رتبه اول بلفاروپلاستی ایران در اختیار دکتر محسن بهمنی کشکولی است.
دکتر محسن بهمنی کشکولی

آیا بلفاروپلاستی دکتر محسن بهمنی کشکولی مقرون به صرفه است؟

انجام عمل بلفاروپلاستی در ایران با هزینه و نرخ‌های مختلف انجام می‌شود. هر پزشکی با هر میزان تخصص و تجربه و کیفیت انجام عمل، هزینه مخصوص به خود را دارد. هزینه انجام جراحی پلک در تهران و ایران از 4 میلیون تومان برای هر پلک شروع شده و تا چند ده میلیون تومان نیز می‌رسد. دکتر محسن بهمنی کشکولی با توجه به اینکه شماره یک این عمل در ایران محسوب می‌شوند، هزینه بالایی نیز دریافت می‌کنند، اما به دلیل کیفیت بالایی که از ایشان دریافت خواهیدکرد این هزینه کاملا به‌صرفه است. پس اگر می‌خواهید جراحی پلک را انجام دهید، بهترین گزینه با بهترین هزینه دکتر محسن بهمنی کشکولی می‌باشند.

3 دلیل برای انتخاب دکتر محسن بهمنی کشکولی برای بلفاروپلاستی

با تمام گفته‌های بالا، مطمئنا شما تصمیم خود را برای انجام جراحی پلک با دکتر بهمنی کشکولی گرفته‌اید ولی برای اطمینان بیشتر، دلایل این انتخاب را جمع بندی می‌کنیم. یک شخص برای انجام یک عمل جراحی به دو عامل توجه می‌کند، کیفیت و قیمت. باهم مشاهده کردیم که هزینه عمل دکتر محسن بهمنی کشکولی کاملا مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی است. و اما کیفیت نیز به دو قسمت تقسیم می‌شود، سواد و سابقه. با توجه به سابقه 15 ساله دکتر در انجام موفق بلفاروپلاستی با کیفیت بالا و سواد بسیار بالای ایشان در جراحی زیبایی چشم و پلک، کیفیت ارائه‌شده توسط پروفسور نیز تاییدشده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.